Известие

Collapse
No announcement yet.

Втвърдяване на волана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Тенкс....беше ми интересно понеже съм ги наливал на всякакви други хидравлики,хидр.цилиндри и станции,като маслото е предназначено специално за тях,но само на автомобил не и за това.........любопитно ми беше.


    Нека колегата с темата ни извини,че се раздрънкахме малко....
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
      За да неотварям нова тема,аз пък тия дни имам противоположния проблем,волана е прекалено лек и чувствителен,особенно при по-висока скорост,тва нещо на какво може да се дължи?
      Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
      В твоя случай трябва да провериш дали рестриктора който се намира в снадката на една от тръбите на хидравликата които минават под водния радиатор е на мястото си
      Може ли по-подробно какъв е този рестриктор и за какво служи?
      Last edited by Friday; d.m.y г., 09:16.
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
        Може ли по-подробно какъв е този рестриктор и за какво служи?
        В описанието на системата не видях да има някакъв рестриктор, но щом колегата казва, може това да не е отразено в документацията.

        Иначе рестрикторите в хидравличните системи служат да ограничанат дебита на течността. Съществуват различни видове рестриктори (двупътни, еднопътни, регулируеми и нерегулируеми).

        Това ограничаване на дебита се налага за да се забави хода на буталото на рейката и така да се предотврати прекалено бърза реакция на системата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #64
          Супер, благодаря за отговора ecotronic.

          И ако не ставам нахален още един въпрос - има ли някаква цедка или филтър по системата за събиране на отлагания и замърсители по хидравличната система.
          Sport Wagon 2.0TS|LPG

          Comment


          • #65
            Има филтър в резервоарчето, който улавя тела с размери над 100 микрона.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              Sport Wagon 2.0TS|LPG

              Comment


              • #67
                А някой ще ми каже ли на мен , защо толкова трудно ми се върти волана?
                Има си хидравлика , не е като да няма , ама трудно се върти. Не се влияе от оборотите на автомобила , просто е "тегав" волана и на място и в движение?
                Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                Comment


                • #68
                  Смени течността

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                    А някой ще ми каже ли на мен , защо толкова трудно ми се върти волана?
                    Има си хидравлика , не е като да няма , ама трудно се върти. Не се влияе от оборотите на автомобила , просто е "тегав" волана и на място и в движение?
                    Да не са ти прекалено широки гумите ? С какви караш? 195,205,215,225? По-широка гума - повече триене между гума и настилка, повече усилия за рейката.
                    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                    Comment


                    • #70
                      Не са широки , мисля че бяха 195/65/16 .

                      Маслото ще го сменя , но погледнах в казанчето с надеждата че ще видя гадна , мръсна черна течност , ама си е бистра и червена.
                      Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                      Comment

                      Working...
                      X